Triângulo | MyLABEL
Multimeios
All different, all the same.
Todos diferentes, todos iguais.
Da mesma maneira que as pessoas seguem várias influencers e marcas, todas elas diferentes entre si, também a comunicação abraça esta diversidade, tanto na forma como no tom, ou não fosse MyLABEL a marca de beleza generalista do Continente.
No caso da campanha de solares, há ingredientes intrínsecos ao Verão que não podem faltar: sol; praia; família; amigos; um lugar para estender a toalha; e um bom protetor solar.
Estes ingredientes não são muito surpreendentes, por isso o desafio criativo foi combiná-los de uma forma original e proprietária para MyLABEL, sem perder de vista a marca que é a maior referência da categoria.
In the same way that people follow various influencers and brands, all of them different from each other, communication also embraces this diversity, both in form and in tone, as MyLABEL is the generalist beauty brand of Continente.
In the case of the solar campaign, there are ingredients intrinsic to summer that cannot be missing: sun; beach; family; friends; a place to spread the towel; and a good sunscreen.
These ingredients are not very surprising, so the creative challenge was to combine them in an original and proprietary way for MyLABEL, without losing sight of the brand that is the biggest reference in the category.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Planner: Nicolas Grassi
Art Director: Luís Ferreira Borges
Project Management: Hugo Pacheco
Production: Hand Creative
Director: Gonçalo Morais Leitão
Sound: Guel
Triângulo | MyLABEL
Multimeios
All different, all the same.
Todos diferentes, todos iguais.
Da mesma maneira que as pessoas seguem várias influencers e marcas, todas elas diferentes entre si, também a comunicação abraça esta diversidade, tanto na forma como no tom, ou não fosse MyLABEL a marca de beleza generalista do Continente.
No caso da campanha de solares, há ingredientes intrínsecos ao Verão que não podem faltar: sol; praia; família; amigos; um lugar para estender a toalha; e um bom protetor solar.
Estes ingredientes não são muito surpreendentes, por isso o desafio criativo foi combiná-los de uma forma original e proprietária para MyLABEL, sem perder de vista a marca que é a maior referência da categoria.
In the same way that people follow various influencers and brands, all of them different from each other, communication also embraces this diversity, both in form and in tone, as MyLABEL is the generalist beauty brand of Continente.
In the case of the solar campaign, there are ingredients intrinsic to summer that cannot be missing: sun; beach; family; friends; a place to spread the towel; and a good sunscreen.
These ingredients are not very surprising, so the creative challenge was to combine them in an original and proprietary way for MyLABEL, without losing sight of the brand that is the biggest reference in the category.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Planner: Nicolas Grassi
Art Director: Luís Ferreira Borges
Project Management: Hugo Pacheco
Production: Hand Creative
Director: Gonçalo Morais Leitão
Sound: Guel