The Nice Year | Sal & Pimenta
Bedtime story
Web film and children's book for the US market.
Filme web e livro com conto infantil para os EUA.
Este ano, a lista do Pai Natal de quem se portou bem é maior do que nunca.
Campanha de Natal focada num ano cheio de dificuldades que, por sua vez, revelou um mundo mais solidário que nunca. A Sal & Pimenta, uma marca de roupa infantil, desenvolveu um conto que vive através de um livro, de um filme web e de Instagram e Facebook (bedtime) stories.
Esta é a primeira campanha da marca Portuguesa e é focada principalmente no mercado Norte Americano, o seu maior mercado. O conto foi escrito pela Stream and Tough Guy e Mica Cabral fez as ilustrações.
O livro “The Nice Year” está à venda em salandpimenta.com por €20,20 (um preço adequado para um livro sobre o ano de 2020).
This year, Santa's naughty or nice list has many more people on the nice side.
Christmas campaign focused on a year full of hardship that, in turn, revealed a world that was nicer than ever. Sal & Pimenta, a kids clothing company, developed a bedtime story that lives through a children’s book format, a film for web and Facebook (bedtime) stories.
This is the first campaign of the Portuguese brand and is mainly focused on the North American market, its largest. The story was written by Stream and Tough Guy with illustrations and design of Mica Cabral.
“The Nice Year” book itself is for sale at salandpimenta.com for €20,20 (a fitting price for a book about 2020).
The Nice Year | Sal & Pimenta
Bedtime story
Web film and children's book for the US market.
Filme web e livro com conto infantil para os EUA.
Este ano, a lista do Pai Natal de quem se portou bem é maior do que nunca.
Campanha de Natal focada num ano cheio de dificuldades que, por sua vez, revelou um mundo mais solidário que nunca. A Sal & Pimenta, uma marca de roupa infantil, desenvolveu um conto que vive através de um livro, de um filme web e de Instagram e Facebook (bedtime) stories.
Esta é a primeira campanha da marca Portuguesa e é focada principalmente no mercado Norte Americano, o seu maior mercado. O conto foi escrito pela Stream and Tough Guy e Mica Cabral fez as ilustrações.
O livro “The Nice Year” está à venda em salandpimenta.com por €20,20 (um preço adequado para um livro sobre o ano de 2020).
This year, Santa's naughty or nice list has many more people on the nice side.
Christmas campaign focused on a year full of hardship that, in turn, revealed a world that was nicer than ever. Sal & Pimenta, a kids clothing company, developed a bedtime story that lives through a children’s book format, a film for web and Facebook (bedtime) stories.
This is the first campaign of the Portuguese brand and is mainly focused on the North American market, its largest. The story was written by Stream and Tough Guy with illustrations and design of Mica Cabral.
“The Nice Year” book itself is for sale at salandpimenta.com for €20,20 (a fitting price for a book about 2020).