Teste | Zippy
Integrated campaign
Zippy delivers the news.
A Zippy dá a notícia.
As outras marcas dão os parabéns. A ZIPPY dá a notícia.
A Zippy anuncia o novo Programa Baby Zippy, numa campanha que reforça a intenção de fazer realmente parte das famílias portuguesas – passando a fazer parte delas desde o primeiro momento, antecipando-se à notícia de espera de bebé e apoiando casais que possam estar a experienciar dificuldades a engravidar. Para isso, a marca vai disponibilizar testes de gravidez em loja e integrar os futuros pais em comunicações personalizadas , ao mesmo tempo que garantirá apoio a famílias que pretendam engravidar – através do estabelecimento de parcerias com duas clínicas de fertilidade.
The other brands congratulate you. ZIPPY breaks the news.
Zippy announces the new Baby Zippy Program, in a campaign that reinforces the intention to really be part of Portuguese families - becoming part of them from the first moment, anticipating the news of expecting a baby and supporting couples who may be experiencing difficulties getting pregnant. To this end, the brand will provide in-store pregnancy tests and integrate prospective parents in personalized communications, while ensuring support for families who want to become pregnant – through the establishment of partnerships with two fertility clinics.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Client: Zippy
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Art Director: Pedro Leal Almeida
Project Management: Inês Abreu Lima
Director: Vladimiro Leopoldo
Audio post-production: Guel Audiovisuais
Teste | Zippy
Integrated campaign
Zippy delivers the news.
A Zippy dá a notícia.
As outras marcas dão os parabéns. A ZIPPY dá a notícia.
A Zippy anuncia o novo Programa Baby Zippy, numa campanha que reforça a intenção de fazer realmente parte das famílias portuguesas – passando a fazer parte delas desde o primeiro momento, antecipando-se à notícia de espera de bebé e apoiando casais que possam estar a experienciar dificuldades a engravidar. Para isso, a marca vai disponibilizar testes de gravidez em loja e integrar os futuros pais em comunicações personalizadas , ao mesmo tempo que garantirá apoio a famílias que pretendam engravidar – através do estabelecimento de parcerias com duas clínicas de fertilidade.
The other brands congratulate you. ZIPPY breaks the news.
Zippy announces the new Baby Zippy Program, in a campaign that reinforces the intention to really be part of Portuguese families - becoming part of them from the first moment, anticipating the news of expecting a baby and supporting couples who may be experiencing difficulties getting pregnant. To this end, the brand will provide in-store pregnancy tests and integrate prospective parents in personalized communications, while ensuring support for families who want to become pregnant – through the establishment of partnerships with two fertility clinics.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Client: Zippy
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Art Director: Pedro Leal Almeida
Project Management: Inês Abreu Lima
Director: Vladimiro Leopoldo
Audio post-production: Guel Audiovisuais