Lá | Intermarché
Multimeios
The vacation supermarket.
O super das férias.
Estas férias, onde quer que vá, vá às compras lá. Porque lá, no seu destino de férias, é melhor. Porque lá há um Intermarché. O super que está no imaginário de todos os portugueses que já fizeram férias em qualquer uma das regiões de Portugal.
À exceção de quem vai para hotéis, ninguém vai de férias sem ir às compras. E nesse aspeto, os portugueses dividem-se em dois grupos: os que vão às compras antes da viagem e os que vão depois. A nova campanha de Verão do Intermarché, desenvolvida pela agência criativa Stream and Tough Guy, relembra todos aqueles que já se depararam com este dilema, que ir às compras já no destino de férias é muito melhor.
“Quantos mais portugueses tomarem a decisão de ir às compras no seu destino de férias, mais hipóteses teremos de que venham ao Intermarché, o super dos destinos de férias, o Super de Lá. Uma assinatura de campanha que tem a particularidade de mudar para “o Super de Cá” quando estamos nas diferentes regiões de Portugal.” - Miguel Durão, Creative Partner da Stream and Tough Guy.
Esta nova campanha de Verão do Intermarché capitaliza no facto de este ser o supermercado das regiões de Portugal, o que tem os produtos que são, verdadeiramente, de “Lá”, fornecidos por pessoas de “Lá”. O que distingue o Intermarché dos restantes supermercados é o que faz com que tantos portugueses tenham o Intermarché como o super de referência quando vão de férias.
This vacation, wherever you go, go shopping there. Because there, in your holiday destination, it's better. Because there is an Intermarché there. The super that is in the imagination of all Portuguese who have already taken a holiday in any of the regions of Portugal.
With the exception of those who go to hotels, nobody goes on vacation without going shopping. And in this regard, the Portuguese are divided into two groups: those who go shopping before the trip and those who go after. The new Intermarché summer campaign, developed by the creative agency Stream and Tough Guy, reminds all those who have already faced this dilemma, that going shopping at the holiday destination is much better.
“The more Portuguese people decide to go shopping at their holiday destination, the more chances we have that they will come to Intermarché, the super of holiday destinations, the Super de Lá. A campaign signature that has the particularity of changing to “the Super de Cá” when we are in the different regions of Portugal.” - Miguel Durão, Creative Partner at Stream and Tough Guy.
This new Intermarché summer campaign capitalizes on the fact that this is the supermarket for the regions of Portugal, which has products that are truly from “Lá”, supplied by people from “Lá”. What distinguishes Intermarché from other supermarkets is what makes so many Portuguese consider Intermarché to be their go-to reference when they go on vacation.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Art Director: Luís Ferreira Borges
Project Management: Hugo Pacheco
Production: 78 Films
Directors: Nuno Alberto e João Marques
Sound: Guel
Lá | Intermarché
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The vacation supermarket.
O super das férias.
Estas férias, onde quer que vá, vá às compras lá. Porque lá, no seu destino de férias, é melhor. Porque lá há um Intermarché. O super que está no imaginário de todos os portugueses que já fizeram férias em qualquer uma das regiões de Portugal.
À exceção de quem vai para hotéis, ninguém vai de férias sem ir às compras. E nesse aspeto, os portugueses dividem-se em dois grupos: os que vão às compras antes da viagem e os que vão depois. A nova campanha de Verão do Intermarché, desenvolvida pela agência criativa Stream and Tough Guy, relembra todos aqueles que já se depararam com este dilema, que ir às compras já no destino de férias é muito melhor.
“Quantos mais portugueses tomarem a decisão de ir às compras no seu destino de férias, mais hipóteses teremos de que venham ao Intermarché, o super dos destinos de férias, o Super de Lá. Uma assinatura de campanha que tem a particularidade de mudar para “o Super de Cá” quando estamos nas diferentes regiões de Portugal.” - Miguel Durão, Creative Partner da Stream and Tough Guy.
Esta nova campanha de Verão do Intermarché capitaliza no facto de este ser o supermercado das regiões de Portugal, o que tem os produtos que são, verdadeiramente, de “Lá”, fornecidos por pessoas de “Lá”. O que distingue o Intermarché dos restantes supermercados é o que faz com que tantos portugueses tenham o Intermarché como o super de referência quando vão de férias.
This vacation, wherever you go, go shopping there. Because there, in your holiday destination, it's better. Because there is an Intermarché there. The super that is in the imagination of all Portuguese who have already taken a holiday in any of the regions of Portugal.
With the exception of those who go to hotels, nobody goes on vacation without going shopping. And in this regard, the Portuguese are divided into two groups: those who go shopping before the trip and those who go after. The new Intermarché summer campaign, developed by the creative agency Stream and Tough Guy, reminds all those who have already faced this dilemma, that going shopping at the holiday destination is much better.
“The more Portuguese people decide to go shopping at their holiday destination, the more chances we have that they will come to Intermarché, the super of holiday destinations, the Super de Lá. A campaign signature that has the particularity of changing to “the Super de Cá” when we are in the different regions of Portugal.” - Miguel Durão, Creative Partner at Stream and Tough Guy.
This new Intermarché summer campaign capitalizes on the fact that this is the supermarket for the regions of Portugal, which has products that are truly from “Lá”, supplied by people from “Lá”. What distinguishes Intermarché from other supermarkets is what makes so many Portuguese consider Intermarché to be their go-to reference when they go on vacation.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Art Director: Luís Ferreira Borges
Project Management: Hugo Pacheco
Production: 78 Films
Directors: Nuno Alberto e João Marques
Sound: Guel