32.º Aniversário | Intermarché
Multimeios
The party that no one asked for.
A festa que ninguém pediu.
Quem quer celebrar o Aniversário do Intermarché? Ninguém.
Vamos ser honestos. Ninguém quer saber dos aniversários das marcas, só as próprias marcas. O que interessa às pessoas são os descontos e as ofertas que possam existir como consequência desses aniversários.
Foi com base neste insight que a Stream and Tough Guy desenvolveu a mais recente campanha de aniversário do Intermarché. “A festa que ninguém pediu, com os descontos a que ninguém resiste” é um conceito que fala a linguagem do consumidor e que se estende ao longo de dois filmes em TV e digital, uma campanha de rádio, exterior e material de loja.
“Para dar vida ao conceito, escolhemos dezenas de cães para protagonistas, que estiveram sempre com a língua de fora e a abanar o rabo durante as filmagens, por isso estamos em crer que vai haver muita libertação de oxitocina no cérebro de quem tiver contacto com esta adorável campanha que celebra o 32º aniversário do Intermarché.” - João Ribeiro, Managing Partner da SaTG.
Who wants to celebrate Intermarché's Birthday? Nobody.
Let's be honest. Nobody cares about brands' anniversaries, only the brands themselves. What interests people are the discounts and offers that may exist as a result of these anniversaries.
It was based on this insight that Stream and Tough Guy developed Intermarché's latest anniversary campaign. “The party that no one asked for, with the discounts that no one can resist” is a concept that speaks the language of the consumer and that extends across two TV and digital films, a radio campaign, exterior and store material.
“To bring the concept to life, we chose dozens of dogs as protagonists, who always had their tongues out and their tails wagging during filming, so we believe that there will be a lot of oxytocin released in the brains of anyone who comes into contact with them. this lovely campaign that celebrates Intermarché’s 32nd anniversary.” - João Ribeiro, Managing Partner at SaTG.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Art Director: Luís Ferreira Borges
Project Management: Hugo Pacheco
Production: Still
Director: João Fanfas
Photo: On Shot
32.º Aniversário | Intermarché
Multimeios
The party that no one asked for.
A festa que ninguém pediu.
Quem quer celebrar o Aniversário do Intermarché? Ninguém.
Vamos ser honestos. Ninguém quer saber dos aniversários das marcas, só as próprias marcas. O que interessa às pessoas são os descontos e as ofertas que possam existir como consequência desses aniversários.
Foi com base neste insight que a Stream and Tough Guy desenvolveu a mais recente campanha de aniversário do Intermarché. “A festa que ninguém pediu, com os descontos a que ninguém resiste” é um conceito que fala a linguagem do consumidor e que se estende ao longo de dois filmes em TV e digital, uma campanha de rádio, exterior e material de loja.
“Para dar vida ao conceito, escolhemos dezenas de cães para protagonistas, que estiveram sempre com a língua de fora e a abanar o rabo durante as filmagens, por isso estamos em crer que vai haver muita libertação de oxitocina no cérebro de quem tiver contacto com esta adorável campanha que celebra o 32º aniversário do Intermarché.” - João Ribeiro, Managing Partner da SaTG.
Who wants to celebrate Intermarché's Birthday? Nobody.
Let's be honest. Nobody cares about brands' anniversaries, only the brands themselves. What interests people are the discounts and offers that may exist as a result of these anniversaries.
It was based on this insight that Stream and Tough Guy developed Intermarché's latest anniversary campaign. “The party that no one asked for, with the discounts that no one can resist” is a concept that speaks the language of the consumer and that extends across two TV and digital films, a radio campaign, exterior and store material.
“To bring the concept to life, we chose dozens of dogs as protagonists, who always had their tongues out and their tails wagging during filming, so we believe that there will be a lot of oxytocin released in the brains of anyone who comes into contact with them. this lovely campaign that celebrates Intermarché’s 32nd anniversary.” - João Ribeiro, Managing Partner at SaTG.
CREDITS / FICHA TÉCNICA
Agency: Stream and Tough Guy
Creative Director: Miguel Durão
Strategy Director: João Ribeiro
Art Director: Luís Ferreira Borges
Project Management: Hugo Pacheco
Production: Still
Director: João Fanfas
Photo: On Shot